Följ spänningen hemifrån!
Våra livesändningar från Gothia Innebandy Cup 2020 är igång från tolv planer, vilket är rekordmånga för vår turnering. I år filmas matcherna med fyra automatiserade kameror, som följer rörelsen på planen.
Igår eftermiddag fick vi dessvärre tekniska bekymmer med våra kameror som gjorde att bilden hackade. Vi beklagar detta, men kan samtidigt meddela att samtliga sändningar fungerar utan problem sedan första matchen denna morgon. Upplever du problem med våra sändningar så vill vi gärna veta detta. Du kontaktar oss genom att maila till support@joymo.no.
Köp ditt All Access Pass här: http://bit.ly/GIC-livestream
Vanliga frågor gällande livesändningarna
Hur gör jag för att se en match?
Alla matcher som livesänds är markerade med en TV-symbol i spelschemat. När du klickar på denna får du valmöjligheten att antingen köpa en match för 49 kr eller samtliga matcher för 179 kr. Följ därefter köpprocessen för att bli dirigerad till matchen du vill se.
Du kan också köpa ett All Access Pass direkt här: http://bit.ly/GIC-livestream. När köpet är genomfört kommer du sedan till samtliga sändningar och du kan själv välja vilken plan och match du vill kolla på.
Jag kan inte se en repris, varför?
Repriser laddas upp i efterhand och är tillgängliga efter 24 timmar.
Viktigt att veta! Reprissändningen startar innan dagens första match på vald arena och avslutas efter den sista. Därför behöver du spola i sändningen för att komma till matchen du vill se repris av.
Min match är inte live, vad kan jag göra?
Vänligen tryck på ”Live” nere i högra hörnet på spelaren. När Live-ikonen har en röd cirkel till vänster om sig betyder det att matchen är live. Fördröjningar på ett par tiotal sekunder förekommer. Har du fortsatta problem med detta, vänligen kontakta oss på support@joymo.no, så hjälper vi er vidare.
Sändningen fungerar inte, vad gör jag?
Testa först att ladda om sidan. Om inte detta funkar, vänligen kontakta support@joymo.no med ditt ärende. Uppge vilken plan och vilken match det rör sig om och vad problemet är. Har du möjlighet att bifoga en skärmdump så är det också lättare för våra tekniker att se problemet.